The Reader

Thursday, June 9

Girls Day :DD

Assalamualaikum

Dulu waktu aku darjah aku ramai kawan. Ala, biasalah budak-budak. Memang kawan ramai keliling pinggang. Tapi kawan rapat tak ramai sangat. Sebab kawan rapat nie, darjat dia tinggi sikit dari kawan biasa. Hehehe! Semua pun begitu kan? Dan tadi, aku berjumpa dengan kawan rapat aku waktu darjah. Memang kami dah rancang, tapi selalunya "cancel" tapi tadi alhamdulillah tak ada pula kata "cancel".

Tadi, banyak sangat cerita yang kami kongsi. Biasalah lah lama tak jumpa. Cerita pasal itu. Cerita pasal ini. Dan, sekarang aku masih lagi tersengih-sengih sebab teringat pasal tadi. Memang gempak gila. Syok gila. Oh! Babe! Aku nak jumpa korang lagi. Tak tahu bila lagi kita nak jumpa. Dan tadi kenangan terindah sebelum buka sekolah. Ahakz. 

Korang masih lagi sama. Ingat dah berubah. Hehehe! Masih gila-gila macam dulu. Kalau kita berkumpul tadi memang lawak gila. Kalah maharaja lawak. *tipu*. :) . Mari aku perkenalkan kawan rapat aku zaman aku kecik-kecik dulu. Tapi sekarang tak kecik dah. Semua dah besar. Lepas tu, cantik lagi. Bukan saja cantik, comel lagi. Amboi, aku pula yang terlebih. Alamak, terlebih sudah! 
Jeng







Jeng









Jeng


Asilah Amir atau silah, =p
Kami kawan sejak darjah satu lagi. 
Huhuhuhu. Luv u babe!


alololo, cumelnya muke. mish u. =)
Jangan rindu-rindu kite taw.
Naik tingkatan 1, dia dah pindah kat sekolah tuttt. :P *sekolah di rahsia kan :)*



Nurul Fahima Sudirman atau nama glamour 'imah' =)
Dia nie pun 1 sekolah dengan si silah. 
Kawan rapat aku jugak.
Best Friend Forever


Jeles i!


say:: "A, B, C"


Love 

Sibuk dengan telefon masing-masing!
Text siapa lah tu?


Ala-ala model!


Kami budak lepak!
Hehehe!
Muka control ayu.
Sebab ada abang encem lalu. :P
^_~
Kami sahabat dunia akhirat. =p


Nak jugak gambar sendiri.

Aku tak puas tadi. Kalau boleh nak jumpa lagi esok. Hahaha! Tapi, umi kata "orang tamak selalu rugi". Apa kena mengena nie? Takpe lah, lain masa, lain hari kita jumpa jugak tu. Kalau ada jodoh. Eh, macam cari jodoh pula. Apa-apa lah. Apa pun tadi memang syok sesangat. Silah, imah i ♥ u. 

Thanx sudi baca entry kali ini :)


Salam sayang,


No comments:

Post a Comment