The Reader

Friday, June 10

Contest Bergambar Bersama Secret Admire

Assalamualaikum

Dekat sini aku nak bagi tahu yang aku join contest yang dianjur kan oleh Fatin Nabillah . Tapi sebenarnya aku kena tagged oleh adik Farha. Ini, pertama kali aku join contest-contest sebegini. Jadi rasa nerves sikit. Hehehe! Dalam contest nie mesti ada gambar secret admire! Aku kalau bab secret admire memang banyak. Tak tahu mana satu. Tapi aku pilih dia. Hahahaha! Nak tahu siapa? Tunggu sebentar lagi. Hehehehe!

Syarat-syarat contest nie ada kat bawah. Siap dengan contoh lagi.  :)



Sudah tahu syarat-syaratnya? Boleh lah join. Biar gempak! Opppss, aku lupa pula nak bagi masuk gambar aku dengan secret admire aku. \(O)/


Tadaaaa!

Aku malu. =.=`. Aku tak pandai nak edit macam gambar contoh yang dibuat oleh Fatin Nabillah. Jadi aku buat seperti yang di atas. Takpe lah asal ada. Ye tak? Ok, nama secret admire aku "Revand T Narya". Auwww! Kenapa aku pilih dia diantara secret admire aku yang lain sebab dia buat jantung aku "BOM BOM POW". Hehehehe!

Dan sekarang jantung aku masih berdegup-degup. Hahaha! Kenapa aku suka secret admire aku sebab dia encem, cumel dan paling penting dia pandai berlakon. Dia pernah berlakon dalam "Cinta Kirana". :P. Sebenarnya, banyak sebab kenapa aku boleh suka dia. Kalau aku tulis satu-satu memang tak boleh nak habis. Jadi, biar aku pendekkan yang dia nie, seorang yang gentleman! Dari sudut pandangan aku lah. Apa pun, i heart revand. Muahh ! :)

Sebelum aku terlupa, aku tag 3 orang.


Hadiah♥ :
1st place ( Doodle mengikut photo anda dan header )
2nd place ( Doodle mengikut photo anda shj )



Sesiapa nak join pun dialu-alukan. Mari kita meriah kan contest ini!




Thanx sudi baca entry kali ini :)

Salam sayang

3 comments: