The Reader

Thursday, May 26

Beginning :D

Assalamualaikum

Akhirnya terciptalah sebuah blog hasil dari aku sendiri. Hanya satu jam saja "blog"  ini terhasil. Mudahkan? Apa susah, teknologi sekarang dah mudah. Semuanya ada di hujung jari.. :D . Sebenarnya ini bukan lah pertama kali aku ada blog. Ini dah masuk kedua kalinya tapi oleh sebab tertentu blog yang "pertama" aku telah padam. Setelah padam, baru lah terasa sedih, menyesal. Macam nak meraung-raung. Tapi apa boleh buat "nasi dah jadi bubur"..

Lupakan kisah blog "pertama" aku tu. Sekarang mulakan hidup baru dengan blog baru.. Hehehe.. Ewah-Ewah. Entah kenapa dengan blog yang "kedua" ni rasa puas hati. Lepas ni, taubat tak nak padam dah blog walau apa pun yang berlaku. Lihat betapa hebatnya penangan blog ni.. Hehehe..

Jadi sebagai permulaan, jangan lupa jenguk-jenguk blog ini. Kalau jatuh hati bolehlah 'follow'.. K lah, kalau ada masa lagi, aku akan update blog ni dari semasa ke samasa.. 


Salam Sayang,



No comments:

Post a Comment