The Reader

Friday, November 15

Segmen "Saya Blogger Hawwt" by Labyrinth

Assalamualaikum & Hello ^^

Rindu tak dengan saya? *perasantan* Kejap ada kejap tak ada macam chipsmore, apapun boleh. Bukannya apa cuma perasaan malas mengundang. *gituuu*

Jadi, hari ni saya nak khabar kan kat korang semua saya jadi sponser untuk pertama kalinya dalam satu segmen yang menarik lagi hot bombastik. *macam lain je bunyi dia, macam janggal je* hahahaha

Oleh itu, saya seru kepada semua warga blogger tak kira siapa pun anda, marilah kita bersama-sama menjayakan segmen ini. Ihiks. Hadiah yang ditawarkan begitu menarik lagi tertarik, banyak sangat jadi tak rugi kalau join. :)



Tekan banner jika nak join.

Jadi kerjasama atau penglibatan korang dalam segmen ini amatlah dihargai. Terima kasih daun keladi. :)



4 comments: