The Reader

Sunday, November 3

missing someone?

Assalamualaikum dan hello eberibadi!

Dah lama rasa nya tak update blog. Bukan tahap rasa ni memang dah lama tahap dewa tak pernah nak update blog. Kekadang tertanya-tanya juga aku ni ada blog ke tak? Kali terakhir update hari tu bulan 4 aka April. Lama gilakkk juga kannnn~~

So, nak pemberitahuan blog akan terupdate seperti biasa. Sayakan student sibuk lagi pula, takda wifi, berukband pun taraaak,ada macam mana nak online. Huhuhuhu..

Miss me? Wait for my next entry. *nak muntah*

p/s :ayat kaku maklum dah lama tak menaip sekaligus mengasah otak dalan penulisan.
p/s: penggunaan diri kejap 'aku' dan 'saya'. biasalah. :P

4 comments:

  1. Penggunaan aku, saya, smua tu biasa dh. Kejap aku, kejap sy, kejap VEE. Hahah sometimes ayat tu lebih sesuai guna yg tu, vee guna je yg tu. Haha. Peliknya..

    ReplyDelete
  2. hahahaha biasalah tu :) dah lama tak dtg ke blog nie

    ReplyDelete
  3. hihihi . kalau deeya , suka guna aku , sebab rasa macam cakap dengan diri sendiri jee . tehee :D

    ReplyDelete