The Reader

Thursday, November 7

Im Still Alive II

Assalamualaikum & haip uols!!

Hari ni, teringin sangat nak update blog tapi tak tahu nak kongsi kan pasal apa. So, terus rasa nak cerita pasal life di alam kolej part 2. Waseh. *kelas kau jah* -lecture aku selalu cakap macam tu. hehehe



Gambar atas tu, macam tu lah yang berlaku waktu tengah sibuk sebab nak exam/assingment/aktiviti. U.U
Perasaan malas mengundang dengan membuak-buak sekali. Malas nak kemas, so leave it like that, tapi kita rajinsss sebenarnya. *kahkahkah*




Gadis comel tu room mates aku. Yang sebelah aku- Eni. Tudung hitam- Lisa. Guna spec- Masni. Mereka adalah room mates yang paling terbaik. Awesome. Kejutkan untuk solat subuh, study bersama, makan pun sama, nak mandi pun nak ajak bersama. Kami sweet. Jangan jeles. 




Kelas aku ambil 'akiviti luar' jadi kami banyak jejalan keluar kolej. Dan gambar kat atas ni aku rasa paling lawak. Sebab aku tak-seberapa-kenal pun dengan mereka. Mula nak gambar sendiri tiba-tiba datang pula join. Sabar je lah. *perasan boys over flower gitu* ihiks.




Geng "lajnah PP". Waktu ni kami jumpa Heliza. Hoot~ Ada masa aku update. Macam-macam gelagat ada. Memang best sebab semua sporting, gua bagitahu sama lu. 

Last but no least, my classmates. There are awesome. Sporting. Lawak kemain. Walau pertama kali jumpa memang awkward sangat tapi semakin lama semakin sayang. Uiseh, gitu. Rasa bersyukur ada kawan macam mereka. 1XTI.



p/s:  gua sekarang over active dekat instagram. @marnieyzul lewls.


5 comments:

  1. Mereka inilah yang tlg kita ketawa bila kita tak mampu nak ketawa :")

    ReplyDelete
  2. seronok la kan dapat kawan2 sume sporting, bleh blajar sesama.. good luck ye..

    ReplyDelete
  3. semoga persahabatan itu terbina di bawah keredhaan Allah

    ReplyDelete