The Reader

Thursday, May 30

Shopping Online :P

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera >.<

Hari ni, tetiba datang mood semangat gila nak update blog pasal shopping online. Why? Sebab semenjak dua menjak ni, saya ketagih sangat dengan shooping online. =.=" Tak tipu. Ini kes serius. Sebab bila tengok website yang jual benda-benda yang comel atau saya suka mesti dah mula lah sesi beli itu dan ini.

Saya ni dah lah 'budak sekolah' kerja pun belum lagi. Hahahha. Part budak sekolah tu macam nak muntah. AWET MUDA lah konon nya. Konon. Tapi dah shopping online macam orang dah berkerjaya. U.U Nak rasa menyesal tak lah, mana ada.

Cuma kena control sikit ni. Kurang kan buka website yang begitu menarik mata budak yang perasan awet muda sangat.Tapi macam tak berjaya. Kira 50-50% lah ni. Kakak saya lah yang asyik tunjukkan wensite yang menarik. Dah lah, masa sekarang macam-macam benda dah orang jual secara online. Tudung, Camera, Buku dan macam-macam lagi yang tak mampu nak tertaip ni. *,*

Lepas tu, bila kira jumlah belanja yang tak sampai sebulan, kira 2-3 minggu ni, wahhhhhh. Bukan main banyaknya habis. Tak nak taip lah. Malu. Tapi tak juga sampai 1k itu dah melebih. Y.Y Baru shopping online dah jumlah macam tu belum lagi tambah jumlah belanja yang tak online.

Saya harap lepas ni, takkan berlaku lagi kut. 1 bulan hanya sekali boleh shopping online. Serius. Ehhh, dua rius ni.Tak ada main-main dah. Saya dah besar, saya okay dengan semua benda ni. Hikhok. Kat bawah ni website yang suka saya tengok. Tempat shopping sekali.



 
 
Tak payah nak tunjuk banyak sangat kut. Hehehhe. Kalau nak shopping tempat tu klik je.

p/s : korang pun macam saya juga ke? Addic dengan shopping online? #Sigh

9 comments:

  1. hehe..kalau sekali dah terbeli memang konfem akan terbeli beli lagi dengan banyaknye.itulah kuasa online shopping :D

    ReplyDelete
  2. wahhh :) acik masih x percaya online nie heheehhe

    ReplyDelete
  3. heheehehhe acik x pernah beli online... acik tak percaya :)

    ReplyDelete
  4. masa akak Form 4 dulu, selalu sangat shopping online.. sekarang kalau betul2 berkenan aje.. hehe

    ReplyDelete
  5. hihi...:)
    nanti beli untuk cik akak juga :)

    ReplyDelete
  6. ha3..prmpuan mmg xleh tgok bnda cntik dn comel ke??? trus nk beli eh..hu3..shopping on9 ok..tp hati2lah :) sy pn suke, tp ble dh kena tpu 2/3kali..jd xsuka trus..

    ReplyDelete
  7. hebatnya kuasa online.. wahaha..

    ReplyDelete
  8. tu diaaaa.. bru shopping on9 tu.. lum lg shopping tgk brg2 dalam pasaraya.. hik3.. abes semua di borong nya..

    ReplyDelete
  9. tak pernah lagi shoping on9 tapi nampak sangat menarik kan^^

    ReplyDelete