The Reader

Sunday, March 17

I Miss Someone.

Assalamualaikum & Happy Sunday!

Saya tengah merindui seseorang sekarang ini. Tersangat lah rindu. Terutamanya rindu saat dia nangis. Hehehe
Dia tak lain tak bukan ada lah my adik. Wari. Saya ada juga cerita pasal dia dalam entry ini. Teman dikala gaduh,ketawa,sedih, gembira.





Kenapa tiba-tiba rindu dekat dia? Sebab Wari sekarang ni tinggal dengan kakak saya. Teman kakak saya dekat rumah dia sambil sekolah dekat sana juga. Jadi bila dah lama tak jumpa wujudlah rasa bibit rindu dalam diri saya dekat adik saya tu, Wari. Hahahha.




Tapi jarak rumah dengan rumah kakak tak lah jauh sangat. Jadi bolehlah datang jenguk bila dah terlalu rindukan. Saya ni bukan apa, cuma rasa sunyi je takda dia. Kan teman berbual, ketawa, nangis sama-sama.
Tapi kan sekarang ni, dia dah matang sikit. Ala, umur dah 5 tahun kan.




Apa pun, I madly, deeply miss her. Jom tengok her latest picture. :D



p/s : style bergambar tiru kak dia letew. ahakss!


5 comments:

  1. sama lah dgn akak. dulu dok belajaq jauh2 teringat sgt2 kak adik2 . bergaduh sekerap mana pon ttap baik balik. ^_^

    ReplyDelete
  2. comel jea adik
    dah jauh mesti rindu kan.

    ReplyDelete
  3. amboii cumell nye budak tuu..pandai posinggg ;)

    ReplyDelete
  4. wah..rase nk cubit2 je budak comel 2..hehe :)

    ReplyDelete