The Reader

Friday, February 1

1st of February

Assalamualaikum & Hello koranggggg!
 
Setelah bertahun lamanya tak update blog. Akhirnya.... *bertahun konon, padahal baru berbulan* 
Mungkin ini lah, masanya yang korang tunggu-tunggu. Menunggu gua untuk upload blog yang konon nya akan rajin update tapi habuk pun tarakkk. *Pigidahhhhhhh* Ceh, ayat macam je ada orang baca blog buruk saya ni. 

Seperti yang korang sudah tahu sekarang dah masuk bulan 2 a.k.a Februari. Maknanya, tak lama lagi "birthday" saya. *ahakzzz* Tetiba pula, promote birthday sendiri. Lewls on me. Back to the topic, kat twitter trending title kat atas tu. Ala, title post saya ni. Opsss, copycat.*miaaawwww* 



Jadi, saya nak kongsikan pengalaman 1st of February yang super duper awesome. Well, untuk pengetahuan korang semua saya adik beradik memang ramai gilakk pastu rapat kaw kaw kaw punya. Hehehe. Selepas sekian lama tak dapat berjumpa dan tadi kami berjumpa lagi. Wuhuuuuu~ Sweetnya, macam reunion sisters dah saya rasa. 
 



Kami hang out dekat pizza hut. Cuba bayangkan dari pukul 11 hingga lah nak pukul 1 petang baru beredar. Gelak-gelak sakan. Kongsi pengalaman and so on yang private. Saya nak taip tapi takde idea. Tengok je lah gambar senang. Hohohoho.






p/s : ayat entah apa2 je. Kaku. =.=" #Kbai. Serabut.

2 comments:

  1. Pic atas tu tgh update twitter ke :)

    ReplyDelete
  2. best kan dapat kumpul ramai2 ngan adik beradik.mcm2 citer kuar nnt

    ReplyDelete